هیچی واسه گفتن ندارم..

امروز که بعدازاون همه وقت دیده بودمت یه کسی ازاین دنیا رفته بود ..

یه فرشته ای رفته بود پیش خدا که اونم عین من عاشق بود ...

من فقط بااهنگای اون یادحامدم میفتادم وقتی بارون میومد(دوباره نم نم بارون...)

وقتی دلم میگرفت ونمیتونستم ببینمت (باید کاری کنی اروم بگیرم...)

خیلی امروز گریه کردم ون هیچ کس نمدونه حتی خودت که چقد دوست دارم..

حامد شنیدم اسمت واسه ی سفرحج دراومده میگن اولین باری که به کعبه نگامیکنی...

هرچی ازخدابخوای براورده میشه اگه من یه روزی برم مکه فقط یه چیز ازخدامیخوام..

فقط میخوام حامدمال من باشه فقط میخوام هیچ کس جزمن دستاشو نگیره همین...

 

 



نظرات شما عزیزان:

sara yekta
ساعت17:07---19 دی 1393
پسر : عزيزم ماشينم رو فروختم!/دختر : از اولشم مى دونستم دوسم نداری ، بای/!پسر : آخه خواستم بگم يه بهترش رو گرفتم!/دختر نفــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــس من كيه؟! :|------------------------------------------------------ --------------باران باشد. . . . تو باشی. . . . . . . . یک خیابان بی انتها من میرم خونه چون مریض میشم هیچم از این قرتی بازیا خوشم نمیاد … از آمپولم میترسم !......سلام . ببلخشید هویجوری و سر برهنه و پابرهنه و سر زدم بهت.میگم: خوشا به حال کسایی که لینک من هستند/از غم دوجهان کشککی جستند/گرچه از دست بی اف و جی افهای خود خستند/ولی دل به وب با حال من بستند/دست و روی خو را شستند/شبانه روز تو وب من نشستند/گرتو هم خواهی ببینی روی آسایش و خوشی را/حرف مفت نزن و لینک بکن سارای موش موشی را/منتظر جواب لینکت هستم/پیشاپیش از خرید رژ لب و پنکک مست مستم/

مهرنوش
ساعت13:20---12 آذر 1393
نیلوفر وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ نیلوفر را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نازنین
ساعت13:15---2 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار نیلوفر
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 آبان 1393 ا 19:44 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.